onsdag 25. september 2013

Finally holiday

Første helga med fri dro jeg med "gjengen" inn til byen. Meg, Julian, Elisa, Javier og Laura dro til Cape Town på fredag,før jeg dro videre til Table View på lørdag. Javier er han med langt hår som mangler en tann- en ny frivillig i familien min. Han studerer juss, spiller i rockeband og jobber i barnehage her. Utrolig random men morsom fyr. Ho blonde jenta er Elisa, en annen ny frivillig her fra Tyskland :)

Lørdagen tilbringte jeg dagen med surfing med en dansk gutt som heter Toke, før vi dro på sightseeing på dagen. Vi spiste middag på the waterfront, der jeg smakte på blekksprut! Var litt seigt og gummi-aktig, men helt OK :)

Javier hadde tannverk før han dro og måtte trekke en tann. Pirate :)

Hostellet vi sov på for natten tillot skriblerier på veggen-underholdene! :)
Julian ved baren på hostellet

Her er blekksprut-forretten min :) 

Litt Cape Town-utsikt

Her surfet jeg, fikk ikke tatt noen bilder av selve akten- men skal surfe mye mer i november så skal nok skaffe bevis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar