lørdag 19. oktober 2013

Kuleste langhelgen so far!

Denne uken dro jeg og Laura til Cape Town på onsdag for å dra på Rihanna-konsert. Var nesten en liten bremser på morroa da jeg glemte billettene hjemme! Men oppdaget det heldigvis i tide :) Konserten var sinnsykt bra, eneste kjipe var at vi satt litt langt borte fra scenen. Men det var utrolig gøy, prøvde å filme litt sanger men min egen sangstemme ødelegger en smule.. :P Heheh! Kult at konserten var i Cape Town stadium også :)

Vi er klare, Rihanna! Woho! Litt tidlig ute kanskje.. ;)

Kjempe bra show! :D 




På torsdag skjedde det ingenting spesielt. Kjøpte et par Nike, et par Converse-sko og spanderte en klipp på meg selv. Nice :) 

På fredag stod vi tidlig opp for å dra på cage diving med hvithai. Utrolig kul og gøy opplevelse. Ikke hver dag man får ha en hai noen få centimeter fra ansiktet ditt! Den største haien vi hadde inntil buret vårt var ca 3,5 meter sa "guiden". 

Var litt friskt med vinden, men fett! 


På lørdag, i dag, gikk vi opp Table Mountain. Vi fikk et tips om en bra rute opp dit,og bestemte oss for å følge etter noen andre som hadde kart. Dårligste beslutningen vi kunne tatt! Klatret opp et ganske bratt stykke opp i fjellet, før vi etter en stund ikke kunne klarte lengre der. Det var rett og slett for bratt for å kunne fortsette. Sykt irriterende :P Følte vi var halvveis! Så måtte vi gå hele veien ned igjen og starte på nytt. Fml. Tror vi brukte rundt 2 timer på forsøk nr. 2, som endte i suksess ;) Veldig slitsomt, men god trening!  

1 kommentar:

  1. Hei jeg savner deg. Kiss kiss, klem klem, kus kus. Smask smask, hilsen Tobias. <33333

    SvarSlett